Sol-licituds informacio - 112CV
Sol·licituds d'Informació
1. Tramitació a través de la Seu Electrònica
- Sol·licitud General d'Informació y procediments de la Subdirecció General d'Emergències. Més info
- Sol·licitud d'accés a la información pública. Més info
- Sol·licitud d'exercici de drets en l'àmbit de la Llei de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals. Més info
2. Tramitació per escrit
- Sol·licitud General d'Informació y procediments de la Subdirecció General d'Emergències.
- Sol·licitud d'accés a la información pública. Més info
- Sol·licitud d'exercici de drets en l'àmbit de la Llei de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals. Més info
Els formularis de "sol·licitud d'informació" hauran de remetre's per escrit (a través de correu certificat) a la següent adreça:
A/A Departament d'Administració
CENTRE DE COORDINACIÓ D'EMERGÈNCIES
Avda. Camp de Túria, 66
L'ELIANA 46183
O bé depositant-los en qualsevol registre de l'administració pública (oficines *PROP, seus de conselleries, ajuntaments…)