El 1·1·2 Comunitat Valenciana registra 81 milions de telefonades des de la seua creació Durant 2022, el servei d'atenció ha rebut més de 3 milions de telefonades La consellera de Justícia,...
El telèfon d'emergències 1·1·2 Comunitat Valenciana ha superat amb èxit la primera auditoria periòdica de seguiment que realitza l'Associació Espanyola de Normalització i Certificació (AENOR) per...
El personal del telèfon d'emergències “112 Comunitat Valenciana” s'ha reforçat en un 13% entre els dies 5 al 8 de gener, amb l'objectiu que la nit de Reis i el cap de setmana posterior...
Ángel destaca l'aposta de la Generalitat per formar a les futures generacions sobre les normes bàsiques d'autoprotecció davant una eventual situació de perill Els visitants podran pujar a una...
Més de 170 persones treballaran en aquestes celebracions per a assegurar la rapidesa i eficàcia del servei en l'atenció de les trucades d'emergència José María Ángel: “Demanem prudència i extremar...
Àngel: “Este equip especialitzeuo farà tasques preventives per a garantir els nivells de seguretat requerits i estarà entrenada per a donar resposta davant possibles ciberatacs” La plataforma...
El 98’16% dels usuaris del telèfon d'emergències “1·1·2 Comunitat Valenciana” tornaria a utilitzar aquest servei en cas de necessitat, segons revela l'enquesta anual que realitza el departament de...
El 54% dels avisos corresponen a animals domèstics, el 20% a espècies protegides i un 18% a bresques d'abelles o vespes José María Ángel destaca la labor realitzada per Emergències per a protegir...
El major increment del servei es produirà entre els dies 6 i el 8 amb major presència de personal en sala les 24 hores del dia José María Ángel apel·la a la prudència en els desplaçaments per...
• Des de l'1 de gener fins al 22 de novembre, s'han rebut un total de 206 crides menys respecte al mateix període de 2021 El telèfon d'Emergències “1·1·2 Comunitat Valenciana” ha rebut un total de...