T'interessa

Enllaços relacionats

opinión

Enlaces Avisos

Enlaces Avisos

Avisos de Riscos

Avisos de Riscos

Bon Nadal

Notes de premsa

Bravo destaca la fortalesa del 1·1·2 Comunitat Valenciana com a porta d'entrada per a atendre qualsevol emergència

El 1·1·2 Comunitat Valenciana registra 81 milions de telefonades des de la seua creació Durant 2022, el servei d'atenció ha rebut més de 3 milions de telefonades La consellera de Justícia,...

El telèfon d'Emergències 1·1·2 supera amb èxit una nova auditoria de seguiment d'AENOR en el compliment de la seua Carta de Serveis

El telèfon d'emergències 1·1·2 Comunitat Valenciana ha superat amb èxit la primera auditoria periòdica de seguiment que realitza l'Associació Espanyola de Normalització i Certificació (AENOR) per...

El personal del telèfon d'emergències '1·1·2 Comunitat Valenciana' es reforça un 13% amb motiu de la festivitat de Reis

El personal del telèfon d'emergències “112 Comunitat Valenciana” s'ha reforçat en un 13% entre els dies 5 al 8 de gener, amb l'objectiu que la nit de Reis i el cap de setmana posterior...

L'1·1·2 Comunitat Valenciana i els bombers forestals s'estrenen en Expojove 2022 per a acostar a la infància els serveis d'Emergències

Ángel destaca l'aposta de la Generalitat per formar a les futures generacions sobre les normes bàsiques d'autoprotecció davant una eventual situació de perill Els visitants podran pujar a una...

La sala del “1·1·2 Comunitat Valenciana” es reforça fins a un 20% durant les festes de Nadal i Cap d'Any

Més de 170 persones treballaran en aquestes celebracions per a assegurar la rapidesa i eficàcia del servei en l'atenció de les trucades d'emergència José María Ángel: “Demanem prudència i extremar...

“1·1·2 Comunitat Valenciana” incorporarà en 2023 una unitat de ciberseguretat

Àngel: “Este equip especialitzeuo farà tasques preventives per a garantir els nivells de seguretat requerits i estarà entrenada per a donar resposta davant possibles ciberatacs” La plataforma...

El 98% dels usuaris del telèfon d'emergències 1·1·2 tornaria a utilitzar-lo, segons la seua enquesta anual de satisfacció 

El 98’16% dels usuaris del telèfon d'emergències “1·1·2 Comunitat Valenciana” tornaria a utilitzar aquest servei en cas de necessitat, segons revela l'enquesta anual que realitza el departament de...

El 1·1·2 atén 15.000 telefonades sobre animals abandonats i espècies protegides

El 54% dels avisos corresponen a animals domèstics, el 20% a espècies protegides i un 18% a bresques d'abelles o vespes José María Ángel destaca la labor realitzada per Emergències per a protegir...

La sala del “1·1·2 Comunitat Valenciana” es reforça fins a un 24% amb motiu del pont festiu de desembre

El major increment del servei es produirà entre els dies 6 i el 8 amb major presència de personal en sala les 24 hores del dia José María Ángel apel·la a la prudència en els desplaçaments per...

El telèfon "1·1·2 Comunitat Valenciana" atén 1.731 telefonades relacionades amb situacions de risc per violència de gènere

• Des de l'1 de gener fins al 22 de novembre, s'han rebut un total de 206 crides menys respecte al mateix període de 2021 El telèfon d'Emergències “1·1·2 Comunitat Valenciana” ha rebut un total de...

Veure totes les notes de premsa