Notes de premsa - 112CV
El 1·1·2 rep una mitjana de 10.000 crides diàries en el pont d'agost i gestiona 11.485 incidents, la major part de caràcter sanitari
El divendres 16 i el dissabte 17 han sigut els dies amb més dites, fins i tot-que el diumenge 18 és quan més incidents es van gestionar Un total de 378 incidents es van gestionar en anglés,...
El 80 % dels incidents gestionats en el servici 1·1·2 a través de la xarxa mòbil utilitzen el sistema avançat de geolocalització de telefonades
El sistema de geolocalització de telefonades Advanced Mobile Location (AML) es va implementar fa tres anys a la Comunitat Valenciana Mes del 75 % de les telefonades fetes des de telèfons mòbils...
El telèfon d'emergències “1·1·2 Comunitat Valenciana” es reforça en un 18% durant el pont del 15 d'agost
Pont d'agost Una de les característiques essencials d'este servici és la seua capacitat de dimensionar-se en funció de les emergències La Generalitat recorda als ciutadans que amb nivell 3 de risc...
El Consell aprova la concessió d’ajudes als ajuntaments per a pal·liar els danys produïts pels temporals d’agost i setembre de 2021
PostEmergència Es destinaran més d’1,3 milions d’euros per a reparar danys en infraestructures i béns públics, naturals, d’edificis i altres construccions Les ajudes aniran destinades a 17...
La consellera de Justícia i Interior i l’alcaldessa de València acorden la integració de la Policia Local en l’1·1·2 de la Generalitat
Centro de Coordinación Salomé Pradas destaca “l’avanç en la gestió d’emergències que suposa esta integració per als ciutadans” S’eleven a 124 les agències integrades en esta plataforma, que...