Notes de premsa - 112CV
El telèfon 1·1·2 Comunitat Valenciana gestiona quasi un miler d'avisos més que en les Falles de 2023
Balanç Quasi el 60% dels casos són de caràcter sanitari i prop del 20% assumptes relacionats amb la seguretat ciutadana La Policia de la Generalitat redacta 68 actes en aplicació de la Llei de...
Justícia i Interior reforça fins a un 25% l'atenció a les emergències en el 1·1·2 durant les Falles
Reforç Elisa Núñez destaca que “el 1·1·2 està preparat per a activar tota la cadena de resposta davant qualsevol possible incidència” La Policia de la Generalitat fa tasques preventives de...
L’1·1·2 Comunitat Valenciana celebra el Dia Europeu del servici amb quasi 85 milions de telefonades des que es va crear
L’1·1·2 Comunitat Valenciana gestiona cada any més de 3 milions de telefonades La DANA de 2019 i la ciclogènesi explosiva en 2009 van registrar els dos dies amb més nombre de telefonades de la...
El telèfon d'emergències 1·1·2 gestiona una mitjana d'un incident al dia per albiraments d'animals marins en les costes de la Comunitat Valenciana
Es van registrar 359 avisos l'any 2023, dels quals la major part, un 72 %, estan relacionats amb l'aparició de balenes, dofins i tortugues marines El Centre de Coordinació d'Emergències acull unes...
El nombre de telefonades ateses en el telèfon d'emergències 1·1·2 en anglés, francés i alemany s'ha duplicat en els últims deu anys
L'anglés continua sent l'idioma més sol·licitat pels usuaris del servici i els mesos d'estiu és quan més telefonades es reben S'ha passat de les 9.926 telefonades rebudes en estos idiomes l'any...