112 Comunitat Valenciana - 112CV
banner
Avisos de Riscos
Bon Nadal
La Conselleria de Justícia i Interior homologa 136 plans municipals d’emergència
Ple Protecció Civil Elisa Núñez anima els municipis a sol·licitar les ajudes per a elaborar els seus propis plans d’emergència El Ple de la Comissió de Protecció Civil de la Comunitat Valenciana...
La Conselleria de Justícia i Interior posa en marxa la campanya ‘Stop al foc’ per a impulsar la prevenció dels incendis forestals
Sensibilització L’objectiu de la campanya és conscienciar sobre la importància de previndre els incendis forestals a la Comunitat Valenciana Amb el lema ‘La prevenció és el primer’ es busca...
El Centre de Coordinació d’Emergències coordina 135 servicis de cerca i rescat en els primers mesos de 2024
Balanç Durant els mesos de gener i febrer s’ha requerit la mobilització dels helicòpters en 18 ocasions En 2023 es va sol·licitar al departament que depén de la Conselleria de Justícia i Interior...
Interior coordina més de 1.200 efectius contra incendis forestals durant la Setmana Santa i Pasqua
Campanya Pasqua Els bombers forestals de les 16 unitats de reforç s'incorporaran a les seues bases amb un mes d'antelació a partir de l'1 d'abril Els sis helicòpters helitransportats de llançament...
El telèfon 1·1·2 Comunitat Valenciana gestiona quasi un miler d'avisos més que en les Falles de 2023
Balanç Quasi el 60% dels casos són de caràcter sanitari i prop del 20% assumptes relacionats amb la seguretat ciutadana La Policia de la Generalitat redacta 68 actes en aplicació de la Llei de...
Justícia i Interior reforça fins a un 25% l'atenció a les emergències en el 1·1·2 durant les Falles
Reforç Elisa Núñez destaca que “el 1·1·2 està preparat per a activar tota la cadena de resposta davant qualsevol possible incidència” La Policia de la Generalitat fa tasques preventives de...
L’1·1·2 Comunitat Valenciana celebra el Dia Europeu del servici amb quasi 85 milions de telefonades des que es va crear
L’1·1·2 Comunitat Valenciana gestiona cada any més de 3 milions de telefonades La DANA de 2019 i la ciclogènesi explosiva en 2009 van registrar els dos dies amb més nombre de telefonades de la...
El telèfon d'emergències 1·1·2 gestiona una mitjana d'un incident al dia per albiraments d'animals marins en les costes de la Comunitat Valenciana
Es van registrar 359 avisos l'any 2023, dels quals la major part, un 72 %, estan relacionats amb l'aparició de balenes, dofins i tortugues marines El Centre de Coordinació d'Emergències acull unes...
El nombre de telefonades ateses en el telèfon d'emergències 1·1·2 en anglés, francés i alemany s'ha duplicat en els últims deu anys
L'anglés continua sent l'idioma més sol·licitat pels usuaris del servici i els mesos d'estiu és quan més telefonades es reben S'ha passat de les 9.926 telefonades rebudes en estos idiomes l'any...
Una enquesta sobre el telèfon d'emergències 1·1·2 revela que el 99 % dels usuaris d'este servei públic tornaria a utilitzar-lo
El 88,54 % de les persones enquestades ha valorat el servei prestat pel 1·1·2 amb una puntuació entre el notable (8) i l'excel·lent (10) El grau de satisfacció global de les persones enquestades...