T'interessa

Enllaços relacionats

opinión

banner

Avisos de Riscos

Avisos de Riscos

Bon Nadal

Notes de premsa

Emergències incrementa en un 7% els operadors del telèfon 1 1 2 amb motiu de la festivitat de Tots Sants

El Centre de Coordinació d'Emergències ha reforçat des d'aquest dimarts, 31 d'octubre, el servei del telèfon d'emergències 1 1 2 Comunitat Valenciana per a oferir una atenció més àmplia durant la...

Emergències i Turisme signen un acord per a utilitzar sis CdT com a centres d'atenció a familiars de víctimes en situacions d'emergències

L'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències i l'Agència Valenciana del Turisme han signat un procediment operatiu dirigit a l'activació dels Centres de Turisme (CdT) com a Centres...

La Generalitat organitza el #GranSimulacre2017 d'un accident aeri prop de l'aeroport Alacant-Elx

Participen 444 efectius de 25 organismes de les diferents administracions implicades, associacions de voluntariat i estudiants. Turisme i Emergències acorden utilitzar els CdT com a Centres...

Puig anuncia un pla per garantir la resposta a emergències a les comarques afectades per la despoblació

La iniciativa forma part dels treballs de l'Agenda Valenciana Antidespoblament (Avant) i suposarà una inversió de 12 milions d'euros El cap del Consell ha reiterat que la Generalitat "aposta...

El Consell col·labora amb la Universitat de València en l'estudi sobre el risc d'inundacions a la Comunitat Valenciana

L'Agència Valenciana de Seguretat destinarà 25.200 euros per a avaluar, analitzar i diagnosticar els episodis de pluges intenses ocorreguts des de la implantació del telèfon 112 El Consell ha...

Las telefonades al telèfon d'emergències “1·1·2 Comunitat Valenciana” en anglés, francés i alemany han augmentat a l'estiu un 15 per cent

Valencia acollirà en 2018 la reunió anual de tots els 1·1·2 de Espanya L'anglès segueix sent l'idioma més utilitzat dels tres amb un 20 per cent d'increment registrat El nombre de telefonades...

El 99,48% dels ciutadans enquestats considera que el telèfon 1·1·2 ofereix un bon servei i tornaria a utilitzar-ho

07/09/2017 L'enquesta anual de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències per a conéixer el grau de qualitat i satisfacció amb el servei del telèfon d'Emergències '1·1·2 Comunitat...

El telèfon d'Emergències “1·1·2 Comunitat Valenciana” ha rebut aquest estiu més de mig milió de trucades i gestionat 138.000 incidents

El telèfon d'Emergències “1·1·2 Comunitat Valenciana” ha rebut aquest estiu més de mig milió de telefonades i gestionat 138.000 incidents a la Comunitat Valenciana, segons el balanç de gestió...