T'interessa

Enllaços relacionats

opinión

Avisos de Riscos

Avisos de Riscos

Bon Nadal

Notes de premsa

Ves enrere Les telefonades rebudes en 2022 en el telèfon d'Emergències '1·1·2 Comunitat Valenciana' tenen un temps d'espera inferior a 10 segons

Les telefonades rebudes en 2022 en el telèfon d'Emergències '1·1·2 Comunitat Valenciana' tenen un temps d'espera inferior a 10 segons

La Carta de Servei del telèfon únic d'Emergències '1·1·2 Comunitat Valenciana' corresponent a 2022 reflecteix que enguany les telefonades ateses en aquest servei públic per a donar resposta a qualsevol mena d'emergència s'estan responent, de mitjana, en un temps inferior a deu segons. 

La Carta de Servei del '1·1·2 Comunitat Valenciana' és un instrument de millora contínua per mitjà del qual les administracions públiques informen sobre els compromisos de qualitat dels serveis que es gestionen i presten, en resposta a les necessitats i expectatives de la ciutadania i a la demanda de transparència en l'activitat pública.

En aquest sentit, la Carta del '1·1·2 Comunitat Valenciana' recull altres indicadors com el grau de satisfacció per part de la ciutadania respecte al servei prestat pel telèfon '1·1·2 Comunitat Valenciana' i que des de l'any 2019 fins al 2022 ve augmentant progressivament fins als 9,39 punts sobre 10 d'enguany, segons els resultats d'una enquesta realitzada entre les persones usuàries que han utilitzat aquest servei. 

Un altre dels indicadors reflectits en la Carta de Servei és la capacitat de la sala d'atendre en els idiomes anglés, francés i alemany. També figuren com a indicadors o compromisos: facilitar l'accés al servei a persones i col·lectius amb necessitats especials; disposar de protocols d'actuació per a gestionar tota emergència i transmetre els avisos als organismes d'emergència corresponents en el menor temps possible, entre altres.

El telèfon únic d'emergències '1·1·2 Comunitat Valenciana' atén i gestiona les trucades d'emergència: accidents, incendis, inundacions, urgències sanitàries, seguretat ciutadana, rescats, etcètera, realitzades des de qualsevol punt de la Comunitat Valenciana durant les 24 hores del dia, els 365 dies a l'any, sense cap cost i garantint un adequat tractament de les dades de caràcter personal. 

A més, a través de la web, el telèfon '1·1·2 Comunitat Valenciana' ofereix informació general a la ciutadania com a recomanacions davant situacions d'emergència, informació en temps real sobre incidents, i nivell de risc: incendis, vents, precipitacions, etc. També, en la citada web s'explica com utilitzar correctament aquest servei i els passos a seguir en una correcta atenció i gestió de la telefonada.