Notes de premsa

« Ves enrere

El personal del telèfon '112 ComunitatValenciana' s'incrementarà un 6% per a la festivitat de Reis

El personal del telèfon '112 ComunitatValenciana' s'incrementarà un 6% per a la festivitat de Reis

Un total de 113 persones, un 4% més que durant un cap de setmana ordinari, atendran aquest servei a la sala de recepció de telefonades els dies 5 i 6 de gener



El Centre de Coordinació d'Emergències incrementarà demà divendres 5 de gener els torns del personal del telèfon d'emergències '112 Comunitat Valenciana' en un 6% coincidint amb la celebració de les tradicionals cavalcades de Reis a la Comunitat Valenciana, segons ha assenyalat el director general de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, José María Ángel. Durant el cap de setmana, ho farà en un 4% per atendre qualsevol incidència que puga produir-se amb l'increment de desplaçaments en aquestes dates.

El dia 5 de gener la sala d'atenció de telefonades del telèfon 112 comptarà amb un increment d'un 6 % respecte a un dia ordinari, mentre que durant el cap de setmana coincident amb la festivitat de Reis, un total de 113 persones atendran aquest servei d'Emergències a la citada sala.

Ángel a més recorda que per gaudir de les cavalcades sense incidents s'ha d'evitar les aglomeracions i carrers estrets, vigilar en tot moment als més xicotets, fixar un punt de trobada i que no es baixe a la calçada per recollir caramels sinó que es respecten les tanques i instruccions dels organitzadors i del personal de seguretat. Aquests són alguns dels consells que els ciutadans poden trobar a les xarxes socials – en twiter al compte @GVA112 i al @112CV en Facebook- del Centre de Coordinació d'Emergències i el Telèfon "112 Comunitat Valenciana".

Aquest reforç, al costat del que es va produir durant els dies 24 i 25 de desembre, així com en Nit de cap d'any i Any Nou, "respon a l'objectiu del Consell d'oferir als ciutadans i als organismes públics un servei integrat d'informació i comunicacions, perquè qualsevol emergència puga ser resolta al més ràpid possible, ja que la plataforma operativa de '112 CV' té la flexibilitat i l'agilitat suficient per augmentar els seus operatius en cas de necessitat i donar una resposta adequada a les telefonades que es reben", segons recorda José María Ángel.

Este refuerzo, junto al que se produjo durante los días 24 y 25 de diciembre, así como en Nochevieja y Año Nuevo, "responde al objetivo del Consell de ofrecer a los ciudadanos y a los organismos públicos un servicio integrado de información y comunicaciones, donde cualquier emergencia pueda ser resuelta con la mayor brevedad posible, ya que la plataforma operativa de '112 CV' tiene la flexibilidad y la agilidad suficiente para aumentar sus operativos en caso de necesidad y dar una respuesta adecuada al tráfico de llamadas que se reciben", según recuerda José María Ángel.