T'interessa

Enllaços relacionats

opinión

Notes de premsa

Ves enrere La sala de l' ‘112 Comunitat Valenciana’ reforça el seu personal un 11% en Cap d'any

La sala de l' ‘112 Comunitat Valenciana’ reforça el seu personal un 11% en Cap d'any

La Nit de cap d'any, els torns de personal del telèfon "112 Comunitat Valenciana" s'incrementen en un 31%, mentre que el dia d'Any Nou en un 8%

L'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències reforçarà en un 11% els torns d'operadors, coordinadors i supervisors del telèfon d'emergències "112 ComunitatValenciana" els dies 30, 31 de desembre i 1 de gener, segons ha informat el director general de la citada Agència, José María Ángel.

Ángel ha indicat que aquest increment dels torns del personal del servei d'emergències es realitza "per garantir la seguretat dels ciutadans en uns dies en els quals s'incrementa l'anar i venir de veïns pels carrers de les nostres ciutats i pobles, carreres populars, aglomeracions i, sobretot, el nombre de desplaçaments per carretera".

En concret, durant la jornada de Nit de cap d'any el reforç de la Sala d'Atenció de Trucades serà del 31% en passar de 52 a 68 persones, mentre que en el dia d'Any Nou el reforç serà d'un 8% en passar de 50 a 54 persones. En total, des del divendres 29 i fins al dia 1 de gener, 235 persones entre supervisors, operadors i coordinadors vetllaran per la seguretat de valencians i visitants que utilitzin aquest servei telefònic que està operatiu les 24 hores del dia.

A més del personal previst per a aquests dies, el director general ha assenyalat que la plataforma operativa del servei "112 ComunitatValenciana" té la capacitat de dimensionarse en funció de les emergències que puguin tenir lloc per si calgués donar resposta a "algun esdeveniment extraordinari".


El director general recomana a tots els ciutadans que vagin a realitzar desplaçaments per carretera que s'informin de la situació meteorològica abans d'iniciar qualsevol viatge i que extremin totes les mesures de precaució per evitar accidents de trànsit.

El telèfon "112 Comunitat Valenciana" es va posar en funcionament l'any 1999 i, des de llavors i fins a final del passat mes de novembre inclòs, s'han rebut un total de 65.365.250 trucades, mentre que durant l'any 2017 i fins al passat mes de novembre inclòs s'han rebut 2.793.500 trucades.