T'interessa

Enllaços relacionats

opinión

Notes de premsa

Ves enrere La Generalitat reforça en un 27% l'atenció des de l’112 durant les Falles

La Generalitat reforça en un 27% l'atenció des de l’112 durant les Falles

  • Cada torn s'incrementa una mitjana de 14 persones entre operadors, coordinadors i supervisors.
  • Es duplica el nombre de persones que atenen en anglès

La Generalitat Valenciana, a través de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, reforça els torns d'atenció telefònica del telèfon "112 Comunitat Valenciana" en un 27% per a "garantir que tant la ciutadania valenciana com tots els turistes que ens visiten durant aquestes festes tinguen la seguretat que davant qualsevol emergència anem a donar una resposta eficaç" segons indica José María Ángel, director de l'Agència València de Seguretat i Resposta a les Emergències.

En aquest sentit i donat l'increment de visitants estrangers que es produeix durant les Falles, s'ha augmentat en un 200% la presència d'operadors que atenen en anglès en cada torn. Ángel recorda que des del telèfon 112 Comunitat Valenciana "a més d'atendre en castellà i valencià, es dóna resposta en francès, anglès i alemany durant tot l'any".

El reforç d'aquestes Falles es produeix des de hui, 14 de març, fins al dia de Sant Josep i s'ha previst que en cada torn hi haja 14 persones més de les que atenen diàriament el servei d'emergències. De forma habitual el servei està sent atès en cada torn per una mitjana de 37 operadors, 12 coordinadors i 3 supervisors. En estos cinc dies, la mitjana serà de 48 operadors, 15 persones en coordinació i 3 en supervisió, la qual cosa suposa passar d'una mitjana de 52 persones a una mitjana de 66 en cada torn.

En concret, els dies de major increment són diumenge 18 i dilluns 19 amb increments del 33% i el 30% respecte dels d'un diumenge o dilluns ordinaris. Entre operadors i coordinadors diumenge hi haurà 17 persones de reforç i  dilluns 15, arribant a 66 en cada torn de diumenge i 62 en els de dilluns.