T'interessa

Enllaços relacionats

opinión

Notes de premsa

Ves enrere L'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències reforça en Falles el 112 Comunitat Valenciana

L'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències reforça en Falles el 112 Comunitat Valenciana

La plantilla d'operadors que atenen les trucades al telèfon únic 1 1 2 s'incrementa un 20%

L'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències ha reforçat, aquesta setmana, els torns del personal del telèfon d'emergències ‘112 Comunitat Valenciana' en un 20 per cent amb motiu de les Falles perquè els ciutadans disfruten d'aquestes festes "amb la màximes garanties", segons assenyala el seu director general José María Ángel.

En concret, el servei d'atenció al telèfon únic 112 ho atendran durant la setmana fallera 51 operadors més que diàriament. De forma ordinària aquest servei ho atenen 250 operadors, 84 coordinadors i 21 supervisors. Una plantilla de 355 professionals que es dimensiona en falles fins a 414 persones perquè la celebració d'aquestes festes "a les quals acudeix gran quantitat de gent i atrauen tants turistes transcórreguen amb la major normalitat possible", afirma Ángel.

Des de demà dimecres 16 i fins al divendres 18 de març, s'efectuaran els majors reforços amb onze operadors i dos coordinadors més diàriament, un increment d'un 30% i un 16% respectivament de la plantilla durant eixos dies.

El director de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències insisteix que es gaudisca de la festa amb precaució i recorda que el telèfon ‘112 Comunitat Valenciana', a més d'atendre les trucades en valencià i castellà, ho fa també en altres idiomes com en anglès, alemany i francès, les 24 hores del dia i durant tot l'any.