Coneix el 1·1·2 - 112CV
Coneix el “1·1·2 Comunitat Valenciana”
Des de la seua posta en funcionament, el 21 de juny de 1999, el servei "1·1·2 Comunitat Valenciana" s'ha convertit en referent en l'atenció i gestió de les telefonades efectuades al telèfon únic d'emergències 112, des de qualsevol punt de la geografía de la Comunitat Valenciana.
El procediment general que es duu a terme quan s'atén i gestiona una telefonada d'emèrgencia té com a objectiu l'obtenció d'informació relativa a:
- Què és el que ocorre (un incendi, un robatori, una emergència sanitària en lloc públic, etc.)
- On ocorre.
- Circumstàncies de l'incident.
Una vegada obtinguda la informació es procedeix a donar avís immediat a tots els organismes competents, funcional i territorialment, de forma remota -a través del nostre Sistema de Gestió d'Emergències i Comunicacions de la Generalitat- o telefònicament, segons corresponda.
Una vegada rebuda la información procedent de "1·1·2 Comunitat Valenciana", cada organisme designa els recursos i determina les actuacions a realizar segons les competències i protocols establits.
Per tant, és responsabilitat de "1·1·2 Comunitat Valenciana" atendre correctament la telefonada, extraure la informació necessària i transmetre-la als organismes operatius competents segons el tipus d'incident, tot això, en el menor temps possible.
En l'apartat Carta de Servei, disposen de més informació sobre els compromisos, drets i obligacions, indicators, etc.
Formularis
A fi de poder acostar el Servei "1·1·2 Comunitat Valenciana" als col·lectius que estiguen interessats a conéixer el funcionament del mateix (empreses, centres docents, etc), oferim la següent activitat:
Revistes Divulgatives
Si desitja conéixer les activitats en les quals ha participat "1·1·2 Comunitat Valenciana", pot accedir a les nostres Revistes Divulgatives