T'interessa

Enllaços relacionats

opinión

Coneix el “1·1·2 Comunitat Valenciana”

Coneix el “1·1·2 Comunitat Valenciana”

Conoce el 112

Des de la seua posta en funcionament, el 21 de juny de 1999, el servei "1·1·2 Comunitat Valenciana" s'ha convertit en referent en l'atenció i gestió de les telefonades efectuades al telèfon únic d'emergències 112, des de qualsevol punt de la geografía de la Comunitat Valenciana.
 
El procediment general que es duu a terme quan s'atén i gestiona una telefonada d'emèrgencia té com a objectiu l'obtenció d'informació relativa a:
 
  • Què és el que ocorre (un incendi, un robatori, una emergència sanitària en lloc públic, etc.)
  • On ocorre.
  • Circumstàncies de l'incident.
 
Una vegada obtinguda la informació es procedeix a donar avís immediat a tots els organismes competents, funcional i territorialment, de forma remota -a través del nostre Sistema de Gestió d'Emergències i Comunicacions de la Generalitat- o telefònicament, segons corresponda.
 
Una vegada rebuda la información procedent de "1·1·2 Comunitat Valenciana", cada organisme designa els recursos i determina les actuacions a realizar segons les competències i protocols establits.
 
Per tant, és responsabilitat de "1·1·2 Comunitat Valenciana" atendre correctament la telefonada, extraure la informació necessària i transmetre-la als organismes operatius competents segons el tipus d'incident, tot això, en el menor temps possible. 
 
En l'apartat Carta de Servei, disposen de més informació sobre els compromisos, drets i obligacions, indicators, etc.

Formularis

A fi de poder acostar el Servei "1·1·2 Comunitat Valenciana" als col·lectius que estiguen interessats a conéixer el funcionament del mateix (empreses, centres docents, etc), oferim la següent activitat:

Revistes Divulgatives

Revistes Divulgatives

Si desitja conéixer les activitats en les quals ha participat "1·1·2 Comunitat Valenciana", pot accedir a les nostres Revistes Divulgatives